marți, 4 noiembrie 2014

Foloseste-te de Twitter pentru a-ti promova afacerea

Intre Facebook, Pinterest, Twitter sau Instagram mijloacele pentru a socializa online cu afacerea ta, nu lipsesc deloc. In ceea ce priveste Twitter, aceasta retea nu este numai o modalitate de a socializa pe Web, dar si un instrument de promovare ideal pentru afacerea ta. Sa fii prezent pe retelele sociale este un lucru foarte important, dar folosirea lor trebuie sa fie foarte bine gandita si sa faca parte dintr-o veritabila strategie sociala.

Twitter, o retea sociala pentru a discuta si pentru a se intalni. Atunci cand vine vorba despre unele suporturi pubilicitare precum presa sau afisele, strategia de comunicare este orientata in special pe promovarea unui produs sau a vanzarilor. Dar in general, trebuie sa stii ca pe Twitter nimeni nu acorda o prea mare importanta unui tweet promotional sau pe punerea in valoare a unui produs oarecare. In loc sa promovezi un produs trebuie sa mergi pe Twitter pentru a furniza de exemplu ghidul de folosire al unor anumitor produse, pentru a da sfaturi pentru a se folosi sau consuma cat mai bine sau pentru a lansa o dezbatere cu potentialii clienti.

Nu trebuie deci sa faci vanzari pe Facebook. Nu acest lucru se asteapta de la aceasta retea sociala. Trebuie sa vii aici cu o reala calitate a informatiei care ii va interesa dar si sa lansezi si o interactiune cu persoanele care te urmaresc.

De exemplu, esti o firma care vinde online produse pentru slabire. Un utilizator de Twitter va cauta in special sfaturi pentru a slabi. Nu ii trimite deci un tweet cu un link care sa contina o fisa cu descrierea produsului tau de pe site. Mai degraba trebuie sa incerci sa creezi o complicitate cu utilizatorul si sa ii trimiti un tweet cu un sfat care sa contina sfaturi pentru a slabi cat mai usor.

Nu trebuie sa ai doar imaginea unei simple firme pe Twitter. Persoanele care te urmaresc pe Twitter trebuie sa inteleaga ca esti aici nu pentru a face cat mai multe vanzari http://venturebeat.com/2013/12/20/top-10-social-media-analytics-tools-the-venturebeat-index/ ci pentru a socializa, pentru a discuta, chiar si pentru a glumi cu ei.

Nu trebuie deci sa eziti sa folosesti Twitter pentru a discuta cu unele persoane care si cum ai discuta cu ei fata in fata. Trebuie sa faceti cunostinta, sa pui intrebari, sa dai cat mai multe informatii despre afacerea ta, sa dai share la paginile de pe blogul tau daca ai unul. La sfarsitul zilei trebuie sa aduni toate tweet-urile, sa le verifici daca par naturale pentru a intretine o relatie cat mai apropiata.

Nu uita ca persoanele pe care le urmaresti pe Facebook trebuie sa fie cat mai bine alese in raport cu activitatile si lucrurile pe care le aveti in comun. Functia de search de aici te ajuta sa gasesti persoanele potrivite care au un interes comun cu al tau.

Ii poti sfatui pe oameni si o data ce au incredere in tine ii vei putea orienta eventual inspremarketingul pe Facebook inspre promovarea unui produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu